LØN
Med ECO løn administration klare vi alt lønarbejdet. Du indberetter blot dine ansatte og deres arbejdstimer, så sørger vi for, at alle dine medarbejdere får løn til tiden.
Lønadministration til virksomheder
Lad os klare lønadministration for din virksomhed. Vi kan håndtere alle opgaver inden for lønadministration – fra indhentning af løninput og lønbehandlingen til afstemning af den udbetalte løn, refusionsansøgninger og procesoptimering. Vi hjælper både store og små virksomheder med lønadministrationen. Uanset størrelse eller branche kan få brug for hjælp til din lønadministration
- Vi varetager lønadministration fra a-z
- Fri support og backup af personale
- Vi hjælper med integration til jeres andre systemer
- Få mere tid til din virksomhed
-
Derudover får du mange andre fordele som:
- Håndtering af nettoløn, A-skat, pensioner, feriepenge etc.
- Vi sørger for indberetningerne til SKAT, ATP, pensionsselskaber etc.
- Fraværshåndtering – vi har styr på medarbejdernes fravær: sygdom, ferie etc.
- Vi får refusioner hjem ved eks. sygedagpenge, barsel og fleksjob
- Rapportering af 0-angivelse de måneder du ikke betaler løn
- Ekspederer bogføringsfil/bilag
- Afregner bonus og pension til medarbejdere
- Vi kan arbejde i alle typer af lønsystemer og kan stille system til rådighed, hvis du ikke allerede er tilknyttet et lønsystem